Γιατί να πάμε κατασκήνωση ?

Γιατί να πάμε Κατασκήνωση;

Αν αναρωτιέστε ακόμη γιατί να πάτε κατασκήνωση, το Τμήμα Κατασκηνώσεων έχει την απάντηση:
"Αν δεν είχα πάει ποτέ στη ζωή μου κατασκήνωση με τους Οδηγούς, πολλά δε θα μου είχαν συμβεί: 
-  Δε θα είχα κάνει τόσα πολλά ξενύχτια 
- Δεν θα είχα φορτώσει και ξεφορτώσει τόσα φορτηγά, αναπόσπαστο μέλος    μιας αλυσίδας 
-  Δε θα είχα γίνει μούσκεμα μέχρι το κόκκαλο τόσες πολλές φορές 
- Δε θα είχα περπατήσει τις άπειρες ώρες φορτωμένη, προσπαθώντας να εμψυχώσω τους τελευταίους Οδηγούς μιας δύσκολης πορείας 
-  Δε θα είχα τραγουδήσει αμέτρητες ώρες στο σκοτάδι γύρω από τη φωτιά 
-  Δε θα είχα γνωρίσει με τους Μεγάλους Οδηγούς τόσα χωριά απομονωμένα, τόσους ανθρώπους στην ελληνική ύπαιθρο  
-  Δε θα είχα ζήσει μαζί με την ομάδα μου μαγικές ανατολές σε παραλίες, σε βουνοκορφές, σε ακροποταμιές 
-  Δε θα είχα βρεθεί να κοιμάμαι με την ενωμοτία μου σε μια αυτοσχέδια σκηνή, δίπλα σε μια υπέροχη λίμνη στα βουνά της Σουηδίας



-  Δεν θα είχα ακούσει τόσες χαρούμενες κραυγές Πουλιών στο πρώτο τους Νυχτερινό Παιχνίδι 


- Δε θα είχα νοιώσει την ικανοποίηση του Αστεριού που τα κατάφερε να τα βγάλει πέρα στην  κατασκήνωση χωρίς τους γονείς του  και το μοιράστηκε μαζί μου την τελευταία μέρα 

- Δε θα είχα μείνει εκστατική να κοιτάζω το ελάφι 
να διασχίζει με παφλασμό χαράματα το Νέστο 
- Δε θα είχα τόσους δικούς μου ανθρώπους σε όλη την Ελλάδα  


Ίσως να είχα πάει περισσότερες διακοπές με την οικογένειά μου ή τους φίλους μου και σίγουρα θα είχα πιο πολύ χρόνο για μένα, μα δεν θα ήμουν αυτή που είμαι."
Δώστε λοιπόν και στα παιδιά σας την ευκαιρία να ζήσουν στη φύση ομαδικά, να δοκιμάσουν και να ξεπεράσουν τα όριά τους, να μοιραστούν στιγμές και εμπειρίες που θα δώσουν διαφορετικό χρώμα και ποιότητα στη ζωή τους.
                                                                                                                         Ευτυχία Κούστα 
Πρόεδρος Τμ. Κατασκηνώσεων
 http://www.seo.gr/